Z promykami słońca w pochmórne dni

Po ostatnich kartkach ślubnych dzisiaj mam kartki chrzcielne. Co prawda zdjęcia zrobione jeszcze w sierpniu i to w ostatnie słoneczne dni, jednak dopiero teraz zebrałam się by je dodać. Kartki chrzcielne, dla Antosi i dla Jasia. Patrząc się na zdjęcia doszłam do wniosku że kompletnie nie doceniałam i nie do końca wykorzystałam piękną pogodę w sierpniu. Pozostaje mi mieć jedynie nadzieję że przez ten mój ostatni wakacyjny miesiąc będę mogła się przynajmniej parę razy nacieszyć słońcem.









Straszliwie dużo zdjęć mi wyszło :P pomimo że buciki na kartce dla Antosi robiłam pierwszy raz w życiu, jestem nimi zachwycona. Są wykonane wg kursu ArtIs








Pozdrawiam i zachęcam do komentowania :)

Komentarze

  1. o! Chrzest św. Jasia? :)
    a kartki piękne jak zwykle ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty