18 zawrót głowy

Dzisiaj przedstawiam zdjęcia, dwóch kompletów 18, które miałam przyjemność zrobić jakiś czas temu:) Komplet składa się z torebeczki na kolczyki i kartki. Obie solenizantki były bardzo zachwycone ku mojej wielkiej uldze:) Zapraszam do oglądania:)




W torebeczkach zapakowane były kolczyki z serduszkami Swarovskiego (lub bardzo podobnymi nie jestem w 100% pewna:P)











Pierwsza kartka niebieska dla jednej z dziewczyn która uwielbia niebieski:)


I kilka szczegółów, wiem nie jestem uzdolnionym fotografem, ale bardzo się staram





I druga kremowo - czerwona:


I detale:





W obu kartkach wykorzystałam metalowe koraliki z literą "A" ponieważ solenizantki to Anna i Angelika:) Na obu kartkach występują także róże z których jetem bardzo dumna, bo nigdy mi nie wychodziły.




Ale mi się post długi zrobił. Zapraszam do dodawania opinii:)

Komentarze

  1. No nie dziwię się że jubilatki były zadowolone :-) Piękne Kartki i cała oprawa prezentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaakie piękne te kartki! Podziwiam staranność i ciekawy styl. Szczerze mówiąc nie potrafilabym tak zrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty