Wielki(?) mam nadzieję powrót. Niemal nowy początek;)

Po bardzo, ale to bardzo długiej przerwie postanowiłam odgrzebać (niemal dosłownie) bloga. Wiem że pewnie nikt już tu nie zagląda, jednak mam nadzieję że może ktoś nowy zechce oglądać moje, powiedzmy dzieła. Oczywiście jak co roku w okresie przedświątecznym wielkie zamieszanie związane z kartkami. Udało mi się już, a właściwie dopiero, zrobić część kartek, które przy dobrych układach w tym tygodniu dotrą do właścicieli :) Dzisiaj udało mi się obrobić zdjęcia jednej kartki, ale postaram się systematycznie dodawać resztę:)








Niestety zdjęcia nie są jakoś wybitne. Robione przy sztucznym oświetleniu, jednak inaczej się nie dało. Może przy następnych zdjęciach będę w stanie poprawić ostrość czy światło:)

Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Trzymam kciuki za Twój powrót do blogosfery. Spróbuj robić zdjęcia w dzień, na oknie i nie pod światło. Teraz taka pogoda czasami, że nawet i przy dziennym świetle ciężko zrobić zdjęcia. Zauważyłam, że tak do 12-13 wychodzą dobre a potem już jakieś niebieskości się narzucają. Pozdrawiam Cię serdecznie.zuzia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty