śluby, śluby

Sezon ślubny w pełni. Po raz kolejny miałam okazję, i wielką przyjemność wykonać kartkę na takie wydarzenie. Kartka specjalna dla pary która większość czasu spędza na ściankach wspinaczkowych. Niestety stricte motywu wspinaczkowego nie wymyśliłam, jednak udało mi się stworzyć jakoby łącznik między hobby pary młodej a tematyką ślubną. Efekty wyglądają tak :)






Po moich ostatnich przeżyciach związanych z pudełkami postanowiłam jednak się przełamać i robić je jak najczęściej. Jak na razie nie spełniają zbytnio funkcji ozdobnej lecz bardziej praktyczną, zabezpieczającą.
W ciągu ostatnich kilku dni popełniłam także drugą kartkę, też na jakże niezwykłą okazję. Mianowicie z okazji ślubów zakonnych. Też początkowo borykałam się z brakiem pomysłów, nie chciałam trzymać się ściśle niepisanego schematu w którym na 10 kartek z tej okazji na 9 jest krzyż. Dlatego na mojej kartce występują różyczki, a i tło stanowi papier z kwiatowym motywem. Wyszło skromnie, i chyba ładnie. Bądź co bądź to w końcu też kartka na ślub. :)






Pozdrawiam :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty