Chrzest bardzo różowy :)

Znów miałam dłuższą przerwę, jednak niestety wina problemów z internetem. I chociaż problemów nie mam już od dłuższego czasu kompletnie nie mogłam się zebrać do wstawienia zdjęć ostatniej kartki.

Kartka dla dziewczynki z okazji Chrztu Świętego. Starałam się dodać sporo różowego, wg zamówienia, ale nie chciałam przesadzić. Nie jestem zwolenniczką przypisywania różowego do dziewczynek, a niebieskiego do chłopców.






Przy tworzeniu pudełka, jak i całek kartki korzystałam z nowego nabytku jakim jest dziurkach brzegowy :)

















Jak widać na pierwszym i ostatnim zdjęciu do kratki i pudełka na nią dorobiłam też pudełeczko na prezent, maleńkie kolczyki :)

Mam nadzieję że uda mi się niedługo coś wrzucić i nie będę przy tym tak zwlekać :P
Pozdrawiam :)



Komentarze

Popularne posty