Idą święta, idą święta :)

Tak, ten wspaniały czas już niedługo. Dzisiaj były pierwsze roraty - wstać o 5:40 wcale nie było łatwo - ale roraty u oo. dominikanów w Krakowie wynagradzają każdy trud związany z wczesnym wstawaniem :P
Moją tegoroczną manufakturę kartek świątecznych zaczęłam już tydzień temu, jednak nie miałam możliwości zrobić zdjęć. W ten weekend to nadrobiłam, jak i popchnęłam część prac do przodu :)

 








Prócz kartek pokusiłam się też na zrobienie kalendarza adwentowego. Inspiracje i wymiary znalazłam na TUTAJ
Zdjęcia nie są jakieś szałowe gdyż w warunkach krakowskich w moim pokoju zrobić porządne zdjęcia graniczy z cudem :P choć i te nie są też najgorsze.







Pozdrawiam wszystkich cieplutko w ten chłodny grudniowy wieczór :* i zachęcam do komentowania :)

Komentarze

Popularne posty