Świątecznych kartek ciąg dalszy...

Oj chyba u mnie robienie tegorocznych kartek zajmie jeszcze trochę. I choć zabrałam się za nie, jak na mnie, dość wcześnie, jednak sporo pracy jeszcze przede mną. 

Dzisiaj karteczka z choinką. Pierwsza z ostatniego zamówienia na niewielkie kartki. I tak powstały te maleństwa 10x10 cm, a dziś pierwsza z nich :)




Przy ostatnich zdjęciach bardzo denerwowało mnie żółte tło ściany - niestety nie mam dobrego miejsca do robienia zdjęc. W każdym razie przy tych postarałam się o zorganizowanie białego tła z bardziej świątecznym akcentem :P

Dziękuję za ostatnie komentarze i pozdrawiam :)

P.S. piosenka na dziś:

Train - Shake up Christmas

I niestety po piątkowym śniegu w Krakowie śladu nie ma, choć zdarza się że poprószy troszkę śniegiem. Ale może jednak święta będą białe?

Komentarze

Popularne posty