W Świątecznym klimacie.

Cześć :)
Jak tam po Świętach? Mam nadzieję że nabraliście sił, jesteście weseli i najedzeni i przede wszystkim ogarnięci wszechobecną radością narodzin Bożej Dzieciny. Teraz to już wszyscy pewnie wyglądają sylwestra. Jednak ja jeszcze w świątecznym klimacie. W sumie te pare Świątecznych dni minęło mi strasznie szybko. Mógłby czas płynąć wolniej.

Dzisiaj reszta mojego dorobku świątecznego. Nie miałam kiedy dodać zdjęć wcześniej, zbyt wiele było zajęć przed świętami. A w ich trakcie komputera prawie nie widziałam nie mówiąc o korzystaniu z niego :P Przynajmniej Święta dzięki temu były spokojniejsze, nie miało co człowieka rozpraszać ;) Tak więc kartki, całkiem sporo ich :P Odkąd nauczyłam się robić kwiatki poinsecji pojawiały się bardzo często na kartkach :)
  






































Oj ewidentnie w przyszłym roku będę musiała spróbować dodawać zdjęcia bardziej systematycznie. Bo teraz wyszło ich strasznie dużo.

Pozdrawiam i zachęcam do komentowania :)

P.S. U Was też spadł śnieg? Przynajmniej troszkę?

Komentarze

  1. Tak, u nas też spadł śnieg, choć w sumie to nie dużo :) ale przynajmniej na Drugi Dzień Świąt było biało :)
    Kartki śliczne, szczególnei urzekła biało-nibieksa z choinkami :)
    Dziękuję także za tą, którą dane jest mi oglądać na żywo! :)
    Wyszło mi dużo uśmiechów.. i coś jeszcze miałam pisać :P ale nie wiem co... :(
    tak czy inaczej pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty