Steampunkowa butelka

Upcykling - wykorzystywanie powtórnie przedmiotu ze zmienieniem jego przeznaczenia. W tym wypadku butelka. W klimatach steampunkowych. Wynik mojego udziału w warsztatach prowadzonych przez Agnieszkę Posłuszny które odbyły się w Katowicach w siedzibie sklepu scrap.com.pl. Tematyka warsztatów - zdobienia w stylu steampunk bardzo przypadły mi do gustu. Wszystkie trybiki, kolorystyka, spękania, po prostu same fajne rzeczy :)







Wyprawa do Katowic sama w sobie nie była trudna, aczkolwiek obawiałam się że nie trafię stricte na miejsce (Kraków w którym mieszkam ma przede mną jeszcze mnóstwo tajemnic i nieodkrytych miejsc w zanadrzu, a co dopiero Katowice, w których bywam bardzo sporadycznie i praktycznie potrafię tylko tam trafić autobusem z Krakowa :P ). Jednak, ku mojemu zdziwieniu, trafiłam na miejsce całkiem bezproblemowo i spędziłam bardzo miło czas ucząc się o Mixed MediachAltered Art.

Poniżej wynik mojej zabawy aparatem :) 















Pozdrawiam cieplutko na te jeszcze chłodne wieczory :)

Komentarze

Popularne posty